Per comprendre i trobar la solució a aquest problema ens vam plantejar la metodologia del Design Thinking. Aquest mètode consta de les següents fases:
1a. fase: Empatisar: Vam proposar unes questions als professors a l'hora del esmorzar. D'aquestes entrevistes vam obtenir una quantitat d'informació.
2a. fase: Aquesta informació es va presentar en el grup . La vam analitzar, ordenar seleccionar i sintetitzat per començar a comprendre quins son els motius d'aquests comportaments en el professorat en la no utilització del R2M i definir problemes a sol·lucionar.
3a. fase: Una vegada vam definir els 3 problemes més importants. Vam fer una pluja de possibles solucions y vam decidir quins eren les solucionss més interesants. Aquestes ideesde solució les van classificar per dur-les a la practica segons els criteris de més racionals, més fàcil i més engrescadora.
4a. fase: Abans de executar completament la solució trobada, vam dissenyar aquest prototip de model de solució perquè els usuaris puguin comprendre millors les nostres sol·lucions i poder testejar-les. La nostra aposta per millorar es; " Aportar, seleccionar, validar i compartir els material" que cadascuna de escoles tenim.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada