dimarts, 5 de juliol del 2016

Experiència de Design Thinking

En aquesta experiència de Design Thinking se'ns ha plantejat el problema de la dificultat que tenen els docents a l'hora de compartir recursos. El problema s'ha identificat en detectar la infrautilització del repositori R2M, recurs que, malgrat la difusió que se'n ha fet, continua escàs de continguts.

Les diferents fases del procés de Design Thinking ens han permès: en primer lloc identificar i conèixer bé el problema a partir d'entrevistes als usuaris directes, recollint informació no només en relació a l'eina R2M, sinó també pel que fa a la vivència de l'usuari. A partir de la informació recollida fer un exercici per tal d'identificar les necessitats de l'usuari, per passar més tard a generar una pluja d'idees a partir de l'activitat Brainwriting.

Tot seguit hem fet una selecció de les millors idees atenent a la següent classificació: la idea més racional, la idea més fàcil i la idea més engrescadora. Per, finalment, dissenyar un prototip que permetrà a l'usuari comprendre millor la idea proposada com a solució i que facilitarà  el feed-back per millorar-lo.

El prototip proposat per un dels grups ha estat el disseny d'un site de continguts ben classificats i de fàcil cerca. Podeu veure'l en el següent enllaç.






1 comentari: