divendres, 8 de juliol del 2016

Aplicació de Design Thinking a una classe de Ciències Socials

Hem tractat d'aplicar aquesta metodologia a un tema actual (Brexit) de l'àrea de Ciències Socials. Els objectius proposats són:
a) Coneixement de l'interès de l'alumne pel tema i si hi ha d'altres temes d'actualitat que els  interessin.
b) Coneixements previs de l'alumne sobre el tema .
 c) Formes de rebre el coneixement sobre el Brexit  que siguin atractives pels alumnes.

Hem planificat  les 5 fases de la metodologia i per cada fase hem seleccionat una o dues activitats.

Temporització: 2 hores

La informació del projecte la trobareu al següent enllaç:https://prezi.com/9yhqfdlvymrq/edit/#4_30863873

Entenem que aquesta metodologia té moltes possibilitats d'implementació en les matèries de Ciències Socials (membres del grup).  Alhora que serveix per desenvolupar un seguit de competències entre els alumnes, als professors  ens pot ser molt útil per indagar com fer més atractives les nostres classes, apropant-nos "des de la galàxia Güttenberg a la galàxia digital."

Valorem molt positivament el contingut del curs, la metodologia i el professor.

Ángela Cano (Clot), Sònia Ortega (Casp), Montse Ferrer (Casp)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada