a) Coneixement de l'interès de l'alumne pel tema i si hi ha d'altres temes d'actualitat que els interessin.
b) Coneixements previs de l'alumne sobre el tema .
c) Formes de rebre el coneixement sobre el Brexit que siguin atractives pels alumnes.
Hem planificat les 5 fases de la metodologia i per cada fase hem seleccionat una o dues activitats.
Temporització: 2 hores
La informació del projecte la trobareu al següent enllaç:https://prezi.com/
Entenem que aquesta metodologia té moltes possibilitats d'implementació en les matèries de Ciències Socials (membres del grup). Alhora que serveix per desenvolupar un seguit de competències entre els alumnes, als professors ens pot ser molt útil per indagar com fer més atractives les nostres classes, apropant-nos "des de la galàxia Güttenberg a la galàxia digital."
Valorem molt positivament el contingut del curs, la metodologia i el professor.
Ángela Cano (Clot), Sònia Ortega (Casp), Montse Ferrer (Casp)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada